یک فرمول ساده برای موفقیت در ساخت تشک

یک فرمول ساده برای موفقیت در ساخت تشک

 

یک فرمول ساده برای موفقیت در ساخت تشک

هر کسی که بیش از یک روز در یک تجارت تشک‌سازی بوده است، می‌داند که عوامل زیادی موفقیت یا شکست را تعیین می‌کنند. زمینه های تخصصی برای رسیدگی به چالش های منحصر به فرد برای مدیریت زنجیره تامین، اثربخشی کلی تجهیزات، ورودی های نیروی کار و موارد دیگر وجود دارد، اما هدف اصلی به این فرض اساسی خلاصه می شود:

کیفیت برتر + بهره وری مطلوب = حداکثر ارزش

بسیاری از فرمول‌ها و استراتژی‌های مدیریتی می‌توانند به فرآیند تصمیم‌گیری برای تولید نتایج ایده‌آل کمک کنند، اما هر تغییری باید این دو سؤال را در نظر بگیرد:

“این چگونه بر کیفیت محصول نهایی ما تأثیر می گذارد؟”
“آیا این تغییر بهره وری روزانه ما را بهبود می بخشد؟”
تولید موثر تلاش می کند تا به طور مداوم به کیفیت بهتر دست یابد و بهره وری را بهبود بخشد تا با حداقل هزینه ها حداکثر ارزش را ایجاد کند.

کیفت را نمی توان نادیده گرفتی

هرکسی می تواند با ساخت محصول ارزان تر، نسبت هزینه به قیمت فروش خود را بهتر جلوه دهد. اما، اگر از این طریق شروع به کاهش ارزش محصول خود کنید، در مسیر توسعه یک محصول کالایی هستید که در نهایت فقط در قیمت رقابت می کند .

بهترین کار این است که تجهیزاتی را انتخاب کنید که بتواند محصول شما را بهبود بخشد، نه اینکه فقط هزینه آن را به قیمت فروش شما کاهش دهد. ماشین‌هایی که می‌توانند محصول شما را به سبکی با ارزش‌تر تبدیل کنند یا به شما امکان می‌دهند کالاهایی با ارزش بیشتری تولید کنید، می‌توانند به شما کمک کنند تا کیفیت محصول را بدون تغییر قابل توجهی در هزینه‌های ورودی بهبود بخشید.

به عنوان مثال، دستگاه تک کله لحاف دوزی که با طرحها و کارایی بالا است که اطمینان حاصل می‌کند که الگوهای لحافی نهایی یکپارچگی دوخت خوب دارند و بدون توجه به سرعت دوخت، شکل ایده‌آل را حفظ می‌کنند. این دستگاه می‌تواند مواد ضخیم‌تر و متراکم‌تر را بپوشاند، بنابراین محصول نهایی ظاهری زیباتر دارد.

 

دستگاه لحاف دوزی تک کله

 

بهره وری برابر با تولید نیست

شما نمی توانید به سادگی بهره وری را با تعداد کل تولید روزانه خود تعریف کنید. بهره وری همچنین در هزینه نیروی کار مورد نیاز برای دستیابی به تعداد کل شما مؤثر است. بنابراین، بهره وری ارزش تعداد محصول به ازای هر کارمند را می سنجد. افزایش تولید روزانه با اضافه کردن نیروی کار آسان است، اما این روشی مقرون به صرفه برای افزایش تولید نیست. بهبود بهره وری به معنای افزایش تولید به ازای هر کارمند است تا بتوانید تولید را بدون افزایش نیروی کار گران افزایش دهید. این نمایش دقیق تری از ارزشی است که از هزینه های ورودی خود دریافت می کنید.

تجهیزات بهتر می تواند بهره وری روزانه را بدون افزایش تعداد کارمندان شما به طرق مختلف بهبود بخشد:

زمان چرخه سریعتر
مهارت زدایی کار برای آسان تر کردن تولید بیشتر در ساعت
بهبود کیفیت محصول برای کاهش رد QC
کاهش لمس بدون ارزش افزوده و مراحل تولید
تا حد امکان خودکار کنید تا با کار کمتر به طور مداوم بیشتر تولید کنید
عملکرد قابل اعتماد دستگاه زمان تعمیر و نگهداری را کاهش می دهد

هنگام ارزیابی یک تغییر بالقوه در روش‌های تولید، عوامل زیادی باید در نظر گرفته شود و همیشه به تعادل منابع موجود و نتایج مطلوب برمی‌گردد. اما به یاد داشته باشید، این فرمول اساسی را در طول فرآیند تصمیم گیری خود نادیده نگیرید: کیفیت برتر + بهره وری مطلوب = حداکثر ارزش.

گروه سیستم های جهانی راه حل های فرآیندی را به صنعت تشک ارائه می دهد که کیفیت محصول و بهره وری روزانه شما را بهبود می بخشد. مطمئن شوید که تغییر بعدی شما در نهایت ارزش قابل توجهی برای کسب و کار شما ایجاد می کند.

امروز با ما تماس بگیرید تا بیاموزید که چگونه گروه صنعتی تااراز می تواند به شما در بهبود کیفیت و بهره وری برای افزایش ارزش شما کمک کند.

/یک فرمول ساده برای موفقیت در ساخت تشک/

اشتراک گذاری مطلب :